Monday, October 31, 2005

Selamat Hari Raya...

Kepada semua kawan-kawan yang dikasihi sekelian, terimalah ‘posting’ kali ini sebagai pengganti kad hari raya. On behalf of my family, we wish you happy hari raya, maaf zahir dan batin. Please come over to my house this raya ok? Just give me a call dulu la…kalau tak makan muruku je tau. Btw, I just bought MAWI karaoke vcd. So to those who wishes to sing his AF songs, datang rumah aaahhh...

To Fiqar, congratulation on your new born baby girl!! This Raya would be more meaningful to you and your family (more duit raya to give out..hehehe). I’m happy for you dude!

To the rest, safe driving guys, make sure we all come back home safely. Mentekadarah pun bior berpada-pada. Takut nanti susah nak sambung main badminton.

3 comments:

ikmal said...

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin

mafiz said...

Sama2..kosong2 aaahh

Azad said...

Maaf zahir batin. :)